LIVET

Ganska ofta så kan jag fördriva en hel dag utan att egentligen göra någonting vettigt, och ibland behöver man ju såna dagar.
Men idag vill jag uppmuntra dig till att ta vara på din tid! Passa på att umgås med vänner när du kan, träffa din familj, gå en promenad i vårvädret, lyssna på bra musik.. Gör något som ger dig glädje!

Jag har haft några fantastiska dagar då jag passat på att åka iväg och träffa vänner på olika ställen, jag har umgåtts med folk som varit hemma i Jönköping, fikat, suttit ute i solen.. Och jag känner mig så glad och tacksam!

Plötsligt kommer de där dagarna då allt känns tungt och jobbigt, och då är det bra att ha härliga dagar att tänka tillbaka på, eller att se fram emot. Så ta vara på din tid och njut av livet som Gud har gett dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0