TJUGOHUNDRATOLV

Det har hunnit bli nytt år sedan jag skrev sist och jag måste säga att jag ändå ser fram emot detta år. Har nu jobbat ca ett halvår som ungdomsledare och det blir bara bättre och bättre ju mer tiden går. Så jag skulle säga att jag går in i detta år med glädje och förväntan.



Något som är väldigt aktuellt i jönköping just nu är ju alla inbrott som görs.
För någon månad sen var det inbrott hos grannarna där mina föräldrar bor, och ikväll ringde mamma och berättade att det hade varit deras tur ikväll. (otur kanske är ett bättre ordval) Sjukt obehagligt iallafall. De hade nog inte tagit nåt mer än eventuellt lite guldsmycken som jag hade lämnat hemma när jag flyttade.
Jag kan verkligen inte förstå hur svårt det ska vara att skilja på ditt och mitt. Man blir ju upprörd!
I vilket fall som helst hade de nu gripit två personer, en kvinna och en man, när de var på väg från Ljungarum där mina föräldrar bor. Tyvärr tror polisen att det finns flera ligor, så det är väl bara vänta sig att inbrotten fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0